سفارش تبلیغ
صبا ویژن


سکوت ابدی

http://8pic.ir/images/e2t51yb9q9kb03gar02c.jpg

دلم لک زده

برای یک عاشقانه ی آرام !

که مرا بنشانی بر روی پاهایت ،

بگذاری گله کنم

از همه ی این کابوس هایی

که چشم تو را دور دیده اند !

آغوش دریایی خود را باز کن ..

تا شبی در آغوشت سر کنم ،

و در امواج تو سرگردان شوم

تا به ساحل آرامش برسم !

کمبود خواب

با یک روز مرخصی حل میشود ؛

کمبود وقت

با مدیریت زمان ؛

سایر کمبود ها نیز علاجی دارند ..

با کمبود دستهایت چه کنم ؟!

می دانم ..

تا پلک به هم بزنم می آیی ؛

با انار و ...

آینه در دستانت !

به قول فروغ :

" من خواب دیده ام "

صدا بزن مرا ..

مهم نیست به چه نامی ..

فقط میم مالکیت را آخرش بگذار ...

می خواهم باور کنم مال تو هستم !!

راستی ..

می توانم بپرسم چه عطری می زنی ؟!

بوی خوشبختی می دهی انگار ..


نوشته شده در چهارشنبه 93/4/18| ساعت 8:0 عصر| توسط hasti| نظرات ( ) |


قالب رایگان وبلاگ پیچک دات نت